booking.pun.pl

Niech twoja federacja będzie lepsza niż WWE, TNA czy ROH!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2009-08-04 22:35:46

CM Punk

Administrator

Zarejestrowany: 2009-08-04
Posty: 99999999
Punktów :   

Regulamin

Regulamin forum:
1. Nie przeklinać. ( Chyba, że na swojej gali ale z tym tez nie przesadzać)
2. Nie wyzywać innych użytkowników.
3. Nie reklamować innych stron bez zgody admina.
4. Staraj się pisać poprawnie językowo.

Zasady Gry:
1. Zapisujemy federacje w dziale zapisy.
2. Gdy będzie już dział danej federacji robimy sześć tematów(lub 1 w którym będzie wszystko co powinno) tematy Roster, Lista PPV, Pasy, Budżet, Sponsorzy, Bilety.
3. Zatrudniamy zawodników i dodajemy ich do tematu Roster w swojej federacji.
4. Gdy zwalniamy jakiegoś zawodnika wypłacamy mu odszkodowanie. Wysokość odszkodowania zależy od pozycji wrestlera w federacji, czyli jeśli będzie to były mistrz to zapłaci się mu więcej niż wrestlerowi, który przegrał wszystkie walki.
5. Każda federacja na początku ma 10 000 000.
6. Gdy masz już sponsorów i wynajęta(lub kupioną) halę i zawodników możesz pisać gale.
7. Gdy, któryś z twoich zawodników uczestniczy w turnieju nie może uczestniczyć w twojej gali.
8. Sponsorów możemy mieć tylko trzech(1 główny i 2 pobocznych)
9. Co tydzień odejmujemy ze swojego budżetu 500 000. Jest to opłata tygodniowa.

Zasady Budżetu:
1. To co pisze obok zawodników to ich pensja.
2. Zawodnikowi płacimy wtedy gdy wystąpi na gali.
3. Za hale płacimy raz jeśli ją kupujemy jeśli wynajmujemy to po każdej gali w niej płacimy to co było napisane przy niej.
4. Sponsorzy i TV płaca nam po każdej gali.
5.Jeśli masz już maximum wrestlerółw z listy i chcesz zatrudnić kolejnego musisz mu zapłacić 7 mln

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl